23 Ağustos 2011 Salı

22 AĞUSTOS RÜYASI

Seni görmek başkasıyla ölümüm olacak, korkuyorum. Hissetmediğim duygularla karşılaşıyorum bu fikir aklımda can buldukça...Kıskanıyorum, ki ben bu duyguyu tanımıyorum. Ölüm gibi geliyor başka birine aşık olacağını düşünmek. Yalnızca düşüncesi bile beni yaşlandırıyor sanki... Acı boyut değiştiriyor. Yalvarıyor, yakarıyorum Allah'...Çaresizce onunla konuşurken buluyorum kendimi.Acınası bulup sonra halimi kızıyorum kendime. Sürekli ruh halim değişiyor seni düşündükçe. İşte ben böyle deliriyorum sevgilim. Etrafımdakiler kırıyorum elimd elimde olmadan. Hırçınlaşıyorum haketmediklerini şimdi düşünebildiğim kişilere....
Koyveremiyorum . Olduğu gibi kalamıyor etrafımdaki hiçbir şey. Çünkü ben yapacak şey arıyorum hep kendime. Yalnızlıktan kafayı sıyırdım çünkü sevdiğim.
Bazen-sadece bir iki dakikalığına- aklımdan çıkar gibi oluyorsun, sonra yine oradasın.
Nasıl girdin o kadar derine..Nasıl katmışım seni içime...Ama sonra ne geliyor aklıma biliyor musun? Sana küsüm aslında ben sevgilim. Beni öyle bir bıraktın ki sen... Ve öyle bir gidiş gittin ki bazen bir daha geri dönmeyeceğini hissediyorum. İşte öyle keskin bir gidişti seninki...
Beni 37 aydır tam bir kez olsun aramadın ya hani: belki numaramı sildin, ya da kaybettin, telefonunu değiştirdin, bir daha da soramadın kimseye ortak tanıdığımız. ya da hiç istemedin- ben öldüm aslında.
Hep senin zalim olduğunu düşünür gibi olduğumda gözlerin geliyor aklıma, kendimden nefret ettiriyor düşüncelerim o an. Sen zalim olamazsın. Seni sevdiysem ben ,sen benim gibisin S.

Sen tüm zahmetlere değersin. Sen benim içime sevgisini sığdıramadığım....Sen hayallerimin başrolü.Sen bensin....

1 yorum: